Zasady dotyczące zwrotów i reklamacji
Zwroty dla klientów hurtowych
Przy zakupach hurtowych nie ma możliwości zwrotu towaru (podstawa prawna: (Dz.U. 2014 poz. 827, art. 38a). W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z opiekunem handlowym.
Reklamacje z tytułu gwarancji dla klientów hurtowych
Większość produktów, które oferujemy jest objęta gwarancją producenta, importera lub hurtowni. Wszystkie informacje na temat reklamacji z tytułu gwarancji znajdziesz na stronie
b2b-mc.pl/Serwisy-gwarancyjne-chelp-pol-20.html
Reklamacje z tytułu rękojmi dla klientów hurtowych
Zgodnie z Regulaminem dostępnym pod adresem b2b-mc.pl/pol-terms.html, w przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami, na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.